Nyx Cosmetics Gent

Zoals veel beautyliefhebbers zal je waarscheinlijk al wel vernomen hebben dat Nyx Cosmetics afgezakt is naar ons klein Belgiëlandje. Toen ik dit nieuws vernam, was ik door het dolle heen. Ik heb meteen 23 juni aangeduid in mijn agenda en ben die dag afgezakt naar Gent voor de opening en natuurlijk voor mijn wishlist af te checken.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Door weer en wind met de trein naar Gent, de weerman had code oranje voorspelt en een hele dag onweer. Maar ik moest en zou die opening bijwonen. Ik heb een uurtje in de rij gestaan voor de winkel open ging. Omdat ik bij de eerste 250 was, werden we wel wat extra verwent. Bij mijn aankopen kreeg ik een makeuptasje, ook kregen we heerlijke cake pops en een drankje tijdens het wachten. Het uurtje vloog voorbij, en voor we het wisten mochten we naar binnen.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

De winkel zelf is goed bereikbaar en ligt naast de primark. Je kan er makkelijk een heel shoppingdagje van maken, want de ligging is echt perfect in de winkelstraat. Het is er vanbinnen heel ruim en groot, waardoor je genoeg plaats hebt om met meerdere mensen aan een rek te staan. Ik ben een paar weken later nog wel eens in de winkel binnen gesprongen omdat ik in Gent moest zijn. Er was veel uitverkocht en er waren veel schappen leeg waarvan de spullen niet binnen waren.

Ik heb een aantal dingen gekocht, maar ben niet totaal los gegaan. De winkel ging open vlak voor de zomervakantie EN de solden, dus ik heb er toch wel de rem opgezet laat me maar zeggen. Ik heb 4 soft matt lipcreams gekocht (Antwerp – Amsterdam – San Paulo – Cannes) voor €7,2/stuk. Ik heb een Jumbo Eye Pencil in Milk  gekocht voor €6,20. Ook heb ik 2 eyeliners gekocht, een Vivid Brights Liner in de kleur light red (€5,1) en een Glam Liner Aqua Luxe in de kleur glam nude (€7,2). Ook kocht ik een vulling voor de higlight and contour palette in de kleur   voor €4,1 ik heb hieraan een magneetje geplakt en deze in men Z-palette gestopt. Tot slot heb ik nog een face and body glitter in Copper gekocht voor €6,2 om wat te experimenteren.

 

13639525_1117336228328855_1435756243_o

Nyx Cosmetics bevindt zich in de Langemunt 60, 9000 Gent.

Welke spullen van Nyx moet ik zeker nog aan men collectie toevoegen?

Om snel op de hoogte te zijn van de nieuwe posten op ThinkLikePink kan je me altijd volgen op twitter, of mijn pagina op facebook leuk vinden.

Geef een reactie

