Catrice Liquid Liner Waterproof

SAMSUNG CAMERA PICTURES

De zoektocht naar DE beste eyeliner is oneindig en zal nooit stoppen. Ik zal altijd op zoek blijven gaan naar nog beter. En er zijn nog een heleboel eyeliners die ik graag wil uitproberen. Maar toch denk ik dat ik een blijvertje heb gevonden. Al 2 jaar lang is deze eyeliner mij go-to. Elke dag gebruik ik hem en ik denk dat ik er al meer dan 15 exemplaren gekocht heb. In goede en slechte dagen staat hij aan mijn zij, en ik heb altijd een back-up in mijn stach. Zonder de Catrice Liquid Liner Waterproof zou mijn make up niet compleet zijn

SAMSUNG CAMERA PICTURES

De Catrice Liquid Liner Waterproof is een eyeliner met vilte tip. Ik vind dit persoonlijk een pluspunt, omdat ik hier mee het makkelijkst kan werken. De tip is heel precies, waardoor je er heel makkelijk fijne lijntjes mee kan zetten. Wanneer je een wing doet, kan je hem ook echt scherp maken. De eyeliner is waterproof en blijft dus echt heel de avond zitten. Ik gebruik dan ook makeupremover op basis van olie, om deze eraf te krijgen. De eyeliner is heel zwart, wat ik goed vind, maar niet iedereen heeft dat graag.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Ik vind het jammer dat deze eyeliner enkel in zwart te verkrijgen is, want ik vind hem echt zo een goede kwaliteit, dat ik er wel meerdere kleuren van zou willen.

Catrice Liquid Liner Waterproof is te verkrijgen bij Kruidvat voor €3,89

Wat is jullie favoriete eyeliner? En welke moet ik zeker nog uitproberen?

Om snel op de hoogte te zijn van de nieuwe posten op ThinkLikePink kan je me altijd volgen op twitter, of mijn pagina op facebook leuk vinden.

3 gedachtes over “Catrice Liquid Liner Waterproof

  1. Ik koop dus deze dus ook altijd, maar bij mij krijg ik op een gegeven moment dat ding niet meer open, haha! Ik probeer hem dan open te draaien met een handdoek, met m’n tanden, ik hou hem onder de kraan, maar dan krijg ik hem met geen mogelijkheid open. En dan koop ik weer een nieuwe. Echt goeie marketingtechniek, haha! Vind het verder wel een hele fijne eyeliner.

    Like

Geef een reactie

