Throwback: hoe was 2015?

throwback 2015

In het begin van 2015 heb ik op mijn blog mijn doelstellingen/whislist voor 2015 gepubliceerd, nu leek het me leuk om daar eens naar terug te blikken en te kijken wat ik allemaal bereikt heb gedurende het jaar en of ik tevreden ben met dit jaar. 

  • Mijn 1ste en allerbelangrijkste doelstelling was mijn rijbewijs halen. En ja hoor! Check, volbracht. 4 augustus om 20 na 9 heb ik mijn examen afgelegd en ben geslaagd. Een goede 13 dagen voor dat ik 20 werd. Eindelijk kan ik zelfstandig cruissseeeeen!
  • Sparen was voor mij belangrijk dit jaar. Maar ik moet spijtig genoeg toegeven, dat ik niet de €1111 heb kunnen sparen. Wel iets meer als de helft, maar doordat ik een auto heb gekregen, en men verzekering zelf moest betalen, is dit niet echt aan de orde gekomen.
  • Thaaaanx lieve mama, om me een naked palette cadeau te geven. Ik dank je er nog elke dag voor, want deze behoort ondertussen tot mijn topfavorieten! Een ray-ban zonnebril heb ik niet gekocht, want vind ze toch wat te duur.
  • Start to run (5km) heb ik ook niet gehaald, maar ik heb beloofd aan een vriendin dat we samen de 10 Miles van Antwerpen gaan meedoen  wel de Ladies Run – dus deze doelstelling is gewoon wat opgeschoven.
  • Mijn blog is al zeker gegroeid, en ikzelf ook. Want ik vind dat men foto’s van betere kwaliteit zijn. Wel heb ik niet altijd even flink geblogt, waardoor de groei misschien niet zo groot is, maar alle kleine beetjes helpen hé!
  • Ik ben dit jaar naar Tomorrowland kunnen gaan, doordat men papa nog ticketten heeft kunnen bemachtigen! Dus dankjewel papa!
  • En van de kleine dingen genieten heb ik gedaan, maar ik vind deze doelstelling misschien wat kort door de bocht nu ik ze zo lees. Ik vind dit niet echt een doelstelling voor een jaar, maar voor de rest van mijn leven!

Hebben jullie je doelstellingen in 2015 bereikt? 

Om snel op de hoogte te zijn van de nieuwe posten op ThinkLikePink kan je me altijd volgen op twitter, of mijn pagina op facebook leuk vinden.

Geef een reactie

