De doelstellingen/wishlist van 2015

Voor ik over mezelf begin, wil ik iedereen een geweldig, fantastisch en memorabel 2015 wensen!!! Ik hoop dat al jullie wensen mogen uitkomen en dat jullie een prachtig jaar zullen hebben.

large

Ik weet dat ik al een tijdje niets meer heb gepost en er zal ook nog eens een maand bij komen, want ik zit namelijk in #fokdeblok. Dus de eerste maand zullen mijn doelstellingen nog niet van toepassing zijn, maar nadien vliegen we er vol tegen aan en gaan we er samen een awesome 2015 van maken.

Normaal stel ik mezelf geen doelstellingen, maar dit jaar ga ik mij er toch aan wagen. Ik hoop dat ik op het einde van 2014 2015 – dit ga ik de eerste paar maanden nog zo vaak fout schrijven – kan zeggen dat ik er een paar heb volbracht. Ook zou ik dit jaar graag enkele dingen bemachtigen waarvoor ik dus wil sparen.

  • Mijn allergrootste en allerbelangrijkste doelstelling van 2015 is toch om mijn rijbewijs te halen. Ik word dit jaar 20 (jakkebah) en vind het dan ook tijd worden dat ik dit behaal. Ook een klein geheimpje onder ons, het vervalt in februari 2016 dus het is ook een beetje van de moetes, maar sjjjjtttt, niemand hoeft dat te weten.
  • Ik zou graag €1111 sparen, ik heb dit getal gekozen, omdat ik het een onwijs leuk getal vind en ik hoop dat dit me zal motiveren. Eerst wou ik voor €1000 gaan, maar dat is toch ook maar saai hé.
  • Buiten dat sparen zou ik graag een naked palette in mijn bezit krijgen en ook een Ray Ban zonnebril voor de zomer scoren.
  • De doelstelling die je nu gaat horen, ik denk dat ik die wel elke week maak. Ik zou graag de start to run (5 km) eens afmaken. Ik ben er al meermaals aan begonnen en ga dus nu ook weer een poging doen. Dit schema hangt al ongeveer 2 jaar aan onze deur, ja hoor #noshame, en nog steeds heb ik het niet afgemaakt. Als iemand met mij mee deze doelstelling wil vervullen, laat maar iets weten.
  • Ik hoop dat ik een goed jaar met mijn blog zal hebben en dat ik echt on the road geraak. Ik wil graag in 2015 mijn blog wat zien groeien en mij er super hard voor inzetten om zo een geweldige blog te krijgen.
  • Dit jaar zou ik graag terug naar tomorrowland kunnen gaan. Dit was het allerleukste moment van de zomer in 2014 en zou dit graag nog eens kunnen meemaken. Ik hoop, hoop, hoop dat ik of vrienden aan tickets geraak en dat ik er terug heen kan.
  • Als laatste maar zeker niet het minst belangrijke is, om te genieten van de kleine dingen en dan ook de onbelangrijke dingen wat minder aan te trekken. Ik kan mij enorm opwinden in de kleinste pietluttigheden en ik wil dat echt veranderen. Het is niet leuk voor mijn omgeving dat soms mijn humeur in een haverklap kan veranderen van lekker zot doen naar een donderwolk.

Wat zijn jullie doelstellingen / goede voornemens / wishlist ?

4 gedachtes over “De doelstellingen/wishlist van 2015

  1. Pingback: I Heart Sport | thinklikepink

  2. Pingback: Throwback: hoe was 2015? | thinklikepink

Geef een reactie

